Wist je dat een persoon op kantoor gemiddeld 121 emails per dag ontvangt en er 33 verstuurt?
Dit kost gemiddeld 4,1 uur per dag aan het lezen, schrijven en beheren van emails. Dat kan toch anders?!
Ontdek een verborgen schat aan informatie
Of je nu in Sales, Customer Service, Operations of Finance werkt, we maken allemaal maar al te graag gebruik van (gezamenlijke) mailboxen. Maar weet jij met hoeveel bedrijven je in contact staat? Met welke klanten, leveranciers en partners je de meeste informatie uitwisselt? En hoeveel bijlages je ontvangt die verwerkt moeten worden? Vanaf nu heb je dit inzicht in een handomdraai met de Mailbox Analyser Quickscan van ITOBlox. Commerciële, operationele en financiële must have informatie voor professionals die willen excelleren.
Concentreer je op wat er toe doet
Met het inzicht uit de mailbox analyse heb je alles in je hand wat je nodig hebt om als professional te groeien, kostbare tijd te besparen en je klanten optimaal te bedienen. Door inzicht op domein (bedrijfs) niveau zie je snel waar je commerciële kansen liggen, met welke bedrijven je in contact staat en dus ook met welke bedrijven je als eerste het proces kunt optimaliseren om werklast te reduceren. Pas onze tips toe en voor je het weet heb je meer rust en overzicht, waardoor je je volledig kunt focussen op wat er echt toe doet.
Laat je emails vóór jou werken!
Wil jij ook next level gaan met je mailbox? Dan staan wij in de startblokken om je mailboxen te robotiseren waar mogelijk! Wil jij automatisch je CRM vullen en je prospects opvolgen? Je orders automatisch verwerken? Geautomatiseerde factuur verwerking? Of je documenten archiveren? Dit zijn slechts 5 voorbeelden die je kunt realiseren met robotisering. Samen werken we naar de meeste efficiënte oplossing zonder extra kosten aan dure software. Je hoort het goed! Het merendeel van deze mogelijkheden zijn vandaag al beschikbaar binnen de basis licenties waarmee je nu al werkt. Dus ontketen de kracht van je mailbox én je huidige systemen voor een vliegende start van iedere werkdag!